Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Στην ELPEDISON, έχοντας ως στρατηγικό στόχο τη διασφάλιση της μέγιστης προστασίας των προσωπικών δεδομένων των πελατών μας, θεωρούμε χρέος μας να σας ενημερώσουμε τόσο για τις πρακτικές μας όσο και τις επιλογές καθώς και τα δικαιώματα που έχετε αναφορικά με τη συλλογή και επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
 
I. Οι αρχές μας και οι αξίες μας
Σεβόμαστε απόλυτα τους πελάτες μας και αναγάγουμε την προστασία της ιδιωτικότητας σας σε προτεραιότητα της εταιρείας μας.
Εφαρμόζουμε πλήρη διαφάνεια στον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα.
Συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας μόνο για νόμιμους, θεμιτούς, σαφείς και προκαθορισμένους σκοπούς.
Διαχειριζόμαστε όλες τις πληροφορίες των πελατών μας ως εμπιστευτικές, εφαρμόζοντας κάθε απαραίτητο τεχνικό και οργανωτικό μέσο για την προστασία τους.
Δε γνωστοποιούμε και δε διαβιβάζουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε τρίτα πρόσωπα χωρίς τη δική σας συγκατάθεση, εκτός εάν αυτό επιτρέπεται από τον Νόμο ή από τη μεταξύ μας σύμβαση.
Εν γένει, τηρούμε στο έπακρο την κείμενη νομοθεσία και συμμορφωνόμαστε με όλες τις υποχρεώσεις μας, που απορρέουν από αυτήν, ως υπεύθυνος επεξεργασίας.
 
II. Ποια είναι τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγουμε;
Τα είδη των προσωπικών δεδομένων που συλλέγουμε από εσάς εξαρτώνται από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που επιλέγετε να σας παρέχουμε. Ειδικότερα, στο πλαίσιο εκπλήρωσης των παρακάτω σκοπών επεξεργασίας, συλλέγουμε τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:

Εκτέλεση Σύμβασης (άρθρο 6.1 Β του Κανονισμού GDPR)

Διαχείριση επιστροφών σε πελάτες
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (π.χ. ονομ/μο)
Οικονομικά δεδομένα (ΙΒΑΝ, Τράπεζα, ποσό)
Δεδομένα μέτρησης (π.χ. αρ. μετρητή)

Διαχείριση εξοφλήσεων  με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής κάρτας
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο,τηλ.,διεύθ., δεδομένα οικογεν. κατάστασης κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ,κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (Αριθμός παροχής)
Οικονομικά Δεδομένα (IBAN, αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού)

Παραγωγή λιστών για Retention
Βασικά δεδομένα (ονομ/μο, τηλ κ.λπ. )
Μοναδικά αναγνωριστικά (π.χ. ΑΦΜ, ΑΔΤ)
Στοιχεία ανάλυσης (Διάρκεια παραμονής μετρητή στην Εταιρεία, συχνότητα πληρωμών πελάτη, αρ. μετρητών που έχει στην Eταιρεία, προϊόν που έχει σήμερα και προϊόν/πακέτο που μπορεί να πάρει)

Παροχή προγράμματος Elpedison Protect
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο,πατρώνυμο,τηλ.,διεύθ., επάγγελμα, ημ/νία γέννησης κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, κ.λπ.)                                          
Aριθμός μετρητή

Διαχείριση αποδοχής συμμετοχής σε προωθητικές ενέργειες
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, κινητό τηλέφωνο, e-mail)

Διαχείριση αιτήσεων με Online αίτηση στο website ("e-contract")
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, πατρώνυμο, ημ.γέννησης κλπ., επαγγελματική απασχόληση)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, αντίγραφο ταυτότητας, κ.λπ.)
Δεδομένα κατανάλωσης (προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός κ.λπ.)
Περιουσιακά δεδομένα (μισθωτήριο, τίτλος κτήσης με Ε9/Πιστοποιητικό ΕΝΦΙΑ)
Δεδομένα προτιμήσεων (προϊόν που έχει επιλέξει ο χρήστης)

Διαχείριση υπηρεσίας Click to call (μέσω του website)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, τηλ.)

Διαχείριση υπηρεσίας "Live Chat" (μέσω του website)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο,email, τηλέφωνο)
Σε περίπτωση παροχής των στοιχείων από τον πελάτη, τυγχάνει επεξεργασία  δεδομένων που συνδέονται με την εξυπηρέτησή του, όπως π.χ. ΑΦΜ, κατανάλωση ενέργειας, κ.λπ.

Διενέργεια προωθητικών ενεργειών Below the Line
Βασικά δεδομένα φυσικού προσώπου (ονομ/μο, τηλ, email, διεύθυνση, κ.λπ.
Μοναδικά αναγνωριστικά (π.χ. ΑΦΜ, ΑΔΤ)

Διαχείριση πωλήσεων μέσω των  employees' offers (για εργαζομένους μεγάλων πελατών)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, πατρώνυμο, ημ.γέννησης κλπ., επαγγελματική απασχόληση, εταιρεία στην οποία εργάζεται ο πελάτης, μεταβολές στην επαγγελματική κατάσταση π.χ. παύση εργασίας στην συγκεκριμένη εταιρεία)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, αντίγραφο ταυτότητας, κ.λπ.)
Δεδομένα κατανάλωσης (προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός κ.λπ.)
Περιουσιακά δεδομένα (μισθωτήριο, τίτλος κτήσης)
Δεδομένα δικαστικών αποφάσεων  (αποφάσεων διαζυγίου, δικαστικής συμπαράστασης)

Πραγματοποίηση προωθητικών ενεργειών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων μέσω dialer όταν η κλήση πραγματοποιείται κατόπιν αιτήματος του υποκειμένου για υποβολή προσφοράς μπορεί να θεωρηθεί ως προσυμβατική διαπραγμάτευση και επομένως νομική βάση για την εν λόγω επεξεργασία αποτελεί το ότι η επεξεργασία είναι απαραίτητη προκειμένου να ληφθούν μέτρα κατ' αίτηση του υποκειμένου των δεδομένων (υφιστάμενου πελάτη) πριν από τη σύναψη σύμβασης.
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, πατρώνυμο, ημ.γέννησης κλπ., επαγγελματική απασχόληση)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, αντίγραφο ταυτότητας, κ.λπ.)
Δεδομένα κατανάλωσης (προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός κ.λπ.)
Περιουσιακά δεδομένα (μισθωτήριο, τίτλος κτήσης)
Δεδομένα δικαστικών αποφάσεων  (αποφάσεων διαζυγίου, δικαστικής συμπαράστασης)
Δεδομένα κλήσεων (ηχογραφημένες κλήσεις)

Διαχείριση πωλήσεων που πραγματοποιούνται από τους εξωτερικούς πωλητές (agents)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, πατρώνυμο, ημ.γέννησης κλπ., επαγγελματική απασχόληση)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, αντίγραφο ταυτότητας, κ.λπ.)
Δεδομένα μετρήσεων (προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός κ.λπ.)
Περιουσιακά δεδομένα (μισθωτήριο, τίτλος κτήσης)
Δεδομένα δικαστικών αποφάσεων (αποφάσεων διαζυγίου, δικαστικής συμπαράστασης)

Διαχείριση πωλήσεων μέσω Call Centers
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, πατρώνυμο, ημ.γέννησης κλπ., επαγγελματική απασχόληση)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, αντίγραφο ταυτότητας, κ.λπ.)
Δεδομένα κατανάλωσης (προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός κ.λπ.)
Περιουσιακά δεδομένα (μισθωτήριο, τίτλος κτήσης)
Δεδομένα δικαστικών αποφάσεων  (αποφάσεων διαζυγίου, δικαστικής συμπαράστασης)
Δεδομένα κλήσεων (ηχογραφημένες κλήσεις)

Διαχείριση πωλήσεων μέσω καταστημάτων (RETAIL)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, πατρώνυμο, ημ.γέννησης κλπ., επαγγελματική απασχόληση)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, αντίγραφο ταυτότητας, κ.λπ.)
Δεδομένα κατανάλωσης (προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός κ.λπ.)
Περιουσιακά δεδομένα (μισθωτήριο, τίτλος κτήσης)
Δεδομένα δικαστικών αποφάσεων  (αποφάσεων διαζυγίου, δικαστικής συμπαράστασης)

Δημιουργία λιστών για την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, φύλο, ημ.γέννησης, οικογενειακή κατάσταση κ.λπ.)
Δεδομένα μέτρησης (π.χ. ετήσιες καταναλώσεις, αριθμός παροχής)

Διαχείριση πληρωμών μέσω χρέωσης λογαριασμού και με μετρητά σε καταστήματα Τραπεζών
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, τηλ., διεύθ. κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, κ.λπ.) 
Δεδομένα μέτρησης (αριθμός παροχής)
Οικονομικά δεδομένα (ποσό λογαριασμού, κωδικός πληρωμής, αιτιολογία - αν περιέχει προσωπικά δεδομένα, RF)

Διαχείριση πληρωμών μέσω POS στα καταστήματα και με μετρητά ή APS στο κατάστημα Κηφισιάς
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, τηλ., διεύθ. κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, κ.λπ.)
Οικονομικά δεδομένα (ποσό λογαριασμού, κωδικός πληρωμής)

Διαχείριση πληρωμών μέσω της εφαρμογής MyElpedison και pay on-line
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο,τηλ., διεύθ. κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ,κ.λπ.)
Οικονομικά δεδομένα (ποσό λογαριασμού, κωδικός πληρωμής)

Διαχείριση αιτημάτων πληρωμών με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής κάρτας
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., δεδομένα οικογεν. κατάσταση κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (Αριθμός παροχής)
Οικονομικά Δεδομένα ( αριθμός πιστωτικής κάρτας, token)

Διαχείριση αιτημάτων πληρωμών με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., δεδομένα οικογεν. κατάστασης κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (Αριθμός παροχής)
Οικονομικά Δεδομένα - αριθμός πιστωτικής κάρτας, κωδικός πληρωμής (RF)

Πώληση και Υλοποίηση υπηρεσίας Drive Green Home
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ. κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, κ.λπ.)
Είδος κατοικίας (μονοκατοικία, πολυκατοικία)
Δεδομένα κατανάλωσης (αριθμός παροχής, κ.α.)
Δεδομένα που σχετίζονται με ηλεκτροκίνηση (αρ. πλαισίου κυκλοφορίας, κ.α.)

Πώληση και Υλοποίηση υπηρεσίας Net metering
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ. κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, κ.λπ.)
Είδος κατοικίας (μονοκατοικία, πολυκατοικία)
Στοιχεία μετρητή (κατανάλωση, κ.α.)
Δεδομένα ακινήτου (π.χ. συμφωνημένη ισχύ, συμβόλαιο ακινήτου, τακτοποιήσεις ακινητου, υπευθ. δηλώσεις ΔΕΔΔΗΕ, ιδιοκτησιακό καθεστώς ακινήτου κ.α.)

Υλοποίηση έργου Υπηρεσιών Energy Efficiency (συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων, εξειδικευμένων tech designs, εξειδικευμένων συμβάσεων με πελάτες)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ. κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Αριθμ. Διαβατηρίου, Δ.Ο.Υ, κ.λπ.)
Ενεργειακά δεδομένα (όπως π.χ. λογαριασμοί ηλ. ρεύματος, κατασκευαστικά σχέδια, κ.λπ., καταναλώσεις οικιακής κατάστασης, στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί σε φορέα, π.χ. ΔΕΔΔΗΕ, κ.λπ.)
Δεδομένα ακινήτου που αφορούν φυσικά πρόσωπα ( όπως π.χ. τίτλοι ιδιοκτησίας, οικοδομικές άδειες, κ.α.)
Οικονομικά δεδομένα (τιμολόγια, πιστ. ικανότητα, κωδικοί taxisnet που γνωστοποιούν οι πελάτες σε Εταιρεία)
Δεδομένα που σχετίζονται με νομιμοποιητικά έγγραφα (όπως π.χ. υπεύθυνες δηλώσεις, επικυρώσεις εγγράφων ή/και υπογραφές επαγγελματιών σε έγχαρτο υλικό - π.χ. δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί, κ.λπ.)

Διαχείριση υπηρεσίας "Video Call" (μέσω του website)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, email, τηλέφωνο, διεύθυνση)
Σε περίπτωση παροχής των στοιχείων από τον πελάτη, τυγχάνει επεξεργασία και δεδομένων που συνδέονται με την εξυπηρέτησή του, όπως π.χ. ΑΦΜ, κατανάλωση ενέργειας, κ.λπ.,
Δεδομένα εικόνας και ήχου
Προσωπικά δεδομένα που περιέχονται στο μήνυμα σημειώσεων

Διαχείριση υπηρεσίας Chat
Βασικά δεδομένα φυσικού προσώπου (ονομ/μο, email, τηλέφωνο, ημερομηνία γέννησης, Τ.Κ., myElpedison username)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, αριθμός διαβατηρίου, φωτογραφία ΑΔΤ/διαβατηρίου, IBAN, IP address, MAC Address, Viber ID και Whatsapp ID, κ.λπ.)
Δεδομένα που συνδέονται με πελάτη (π.χ. συμβόλαιο μίσθωσης, εκκαθαριστικός λογαριασμός από προηγούμενο πάροχο, κ.λπ.)
Σε περίπτωση παροχής των στοιχείων από τον πελάτη, τυγχάνει επεξεργασία δεδομένων που συνδέονται με την εξυπηρέτησή του, όπως π.χ. ΑΦΜ, κατανάλωση ενέργειας ή φυσικού αερίου, κ.λπ.

Παροχή προγράμματος ElectricityHome Fixed
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., επάγγελμα, ημ/νία γέννησης κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, κ.λπ.)                                          
Στοιχεία παροχής (Aριθμός μετρητή, αριθμός παροχής)

Έννομο συμφέρον της Εταιρείας (άρθρο 6.1 στ του Κανονισμού GDPR)

Κατάρτιση αναφορών για τη φερεγγυότητα υποψήφιων πελατών για τον καθορισμό του ύψους εγγύησης
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, διεύθυνση, κ.λπ.)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, κ.λπ.)
Οικονομικά δεδομένα (οικονομική κατάσταση ατομικών επιχειρήσεων, στοιχεία σχετικά με επισφάλειες, εγγυήσεις κ.λπ.)
Δεδομένα μετρήσεων & καταναλώσεων (Μετρήσεις - Καταναλώσεις)
Διαχείριση νομικών ζητημάτων της Εταιρείας. Ενδεικτικά αναφέρονται: επίλυση δικαστικών θεμάτων, αντιμετώπιση παραπόνων πελατών ενώπιον Αρχών και νομικός έλεγχος συμβάσεων

Βασικά δεδομένα φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., email, φύλο, κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, κ.λπ.)                                          
Οικονομικά δεδομένα (οφειλόμενα ποσά, οικονομικές εκκρεμότητες, διακανονισμοί, αγωγή για υπερχρεωμένα)   
Δεδομένα κλήσεων (αποσπάσματα ηχογραφημένων κλήσεων)
Δεδομένα που αφορούν ποινικές καταδίκες και αδικήματα (ποινικό μητρώο)
Δεδομένα δικαστικών αποφάσεων (π.χ. δικαστική συμπαράσταση)

Κατάρτιση εσωτερικών και εξωτερικών αναφορών του τμήματος Marketing
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, κ.λπ.)
Δεδομένα Μετρήσεων (κατανάλωση ενέργειας, ενεργειακή συμπεριφορά)
Οικονομικά δεδομένα (κερδοφορία, κόστος)

Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης / Social Media
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο,τηλ., στοιχεία προφίλ)

Κατάρτιση αναφορών - Customer Operations ("COPS")
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο,πατρώνυμο,τηλ.,διεύθ. κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, κ.λπ.)                                               
Οικονομικά δεδομένα (τιμολόγια) 
Δεδομένα Μετρήσεων (αρ. παροχής, κατανάλωση ενέργειας, ενεργειακή συμπεριφορά)

Πραγματοποίηση προωθητικών ενεργειών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων μέσω dialer όταν η κλήση πραγματοποιείται χωρίς αίτημα του υποκειμένου δεδομένων για τη διερεύνηση ενδιαφέροντος για τη σύναψη νέας σύμβασης ή/και αγοράς νέων προϊόντων και υπηρεσιών και προώθησης των προϊόντων της Εταιρείας
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (Αριθμός Κινητού/σταθερού Τηλεφώνου

Διατήρηση λίστας Do not Call list
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (Αριθμός Κινητού/σταθερού Τηλεφώνου)

Διαχείριση συστήματος βιντεοεπιτήρησης στα εργοστάσια και στο κατάστημα της Εταιρείας
Δεδομένα παρακολούθησης (π.χ. εικόνα, βίντεο, ανίχνευση κίνησης κ.λπ.)

Διατήρηση του αρχείου επισκεπτών στα εργοστάσια
Βασικά δεδομένα φυσικού προσώπου (ονομ/μο)

Ανάθεση υπηρεσιών σε εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών στο πλαίσιο διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών/ Επικοινωνία της Εταιρείας με τους Πελάτες για την ενημέρωσή τους αναφορικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους και το ενδεχόμενο απενεργοποίησης της παροχής (μέσω sms).
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο,πατρώνυμο,τηλ.,διεύθ., δεδομένα οικογεν. κατάστασης κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ,κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (Αριθμός παροχής)
Οικονομικά Δεδομένα (IBAN, αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού)

Επικοινωνία Πελάτη με την Εταιρεία για τον διακανονισμό της ληξιπρόθεσμης οφειλής του
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο,πατρώνυμο,τηλ.,διεύθ., δεδομένα οικογεν. κατάστασης κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ,κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (Αριθμός παροχής)
Οικονομικά Δεδομένα (IBAN, αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού)

Ανάθεση υπηρεσιών σε  εξωτερικούς δικηγόρους για διαχείριση ανεξόφλητων οφειλών 
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., δεδομένα οικογεν. κατάστασης κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ,κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (Αριθμός παροχής)
Οικονομικά Δεδομένα (IBAN, ποσό οφειλών, αριθμός Τραπεζικού Λογαριασμού)

Διαχείριση οφειλών και υλοποίηση παύσης εκπροσώπησης
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, κινητό τηλ., διεύθ., email κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΔΟΥ κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (ενεργειακή κατανάλωση) , λογαριασμοί
Οικονομικά Δεδομένα (οφειλόμενο ποσό, διακανονισμοί)
KOT- ευάλωτοι

Συγκατάθεση (άρθρο 6.1α του Κανονισμού GDPR)

Διαχείριση Πλατφόρμας MyElpedison (Δημιουργία Λογαριασμού)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., ημ/νια γέννησης, email, username, κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ) 
Δεδομένα Μετρήσεων (κατανάλωση ενέργειας, ενεργειακή συμπεριφορά, αριθμός παροχής ενέργειας ή/και αερίου)
Δεδομένα λογαριασμών (ιστορικό λογαριασμών ηλεκτρικής ενέργειας ή / και φυσικού αερίου σε μορφή pdf)

Διενέργεια εξατομικευμένων Προωθητικών Ενεργειών μέσω της MyElpedison
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο, τηλ., διεύθ., ημ/νια γέννησης, email, username, κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ) 
Δεδομένα Μετρήσεων (κατανάλωση ενέργειας, ενεργειακή συμπεριφορά, αριθμός παροχής ενέργειας ή/και αερίου)

Διενέργεια ερευνών ικανοποίησης
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλέφωνο, email, ονομ/μο, κ.λπ.)

Διαχείριση υπηρεσίας newsletter (μέσω του website)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, Email)
Διενέργεια προωθητικών ενεργειών μέσω διαγωνισμών (digital)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, τηλ, Email)
Δεδομένα που συνδέονται με λογαριασμούς Κοινωνικών Δικτύων (Nickname, Profile, σχόλια σε κοινωνικά δίκτυα)

Διαχείριση υπηρεσίας "Video Call" (μέσω του website)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, email, τηλέφωνο, διεύθυνση)
Σε περίπτωση παροχής των στοιχείων από τον πελάτη, τυγχάνει επεξεργασία και δεδομένων που συνδέονται με την εξυπηρέτησή του, όπως π.χ. ΑΦΜ, κατανάλωση ενέργειας, κ.λπ.,
Δεδομένα εικόνας και ήχου
Προσωπικά δεδομένα που περιέχονται στο μήνυμα σημειώσεων

Έννομη υποχρέωση της Εταιρείας (άρθρο 6.1γ του Κανονισμού GDPR)

Διαβίβαση λίστας 'MYDATA' (Συγκεντρωτικές πελατών)/ΓΓΠΣ
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, πατρώνυμο)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, κ.λπ.)
Οικονομικά δεδομένα (αξία παραστατικών, αξία συναλλαγών στο έτος, αριθμός παραστατικών)
Δεδομένα μέτρησης (π.χ. ετήσιες καταναλώσεις, αριθμός παροχής) - ως προς τους πελάτες

Διαχείριση αιτημάτων, ερωτημάτων και παραπόνων
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλ., διεύθ., email, ονομ/μο, πατρώνυμο, ημ.γέννησης κλπ., επαγγελματική απασχόληση)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, Δ.Ο.Υ, αντίγραφο ταυτότητας, ΗΚΑΣΠ κ.λπ.)
Δεδομένα κατανάλωσης (προηγούμενος εκκαθαριστικός λογαριασμός κ.λπ.)
Περιουσιακά δεδομένα (μισθωτήριο, τίτλος κτήσης)
Δεδομένα δικαστικών αποφάσεων  (αποφάσεων διαζυγίου, δικαστικής συμπαράστασης)
Δεδομένα κλήσεων (ηχογραφημένες κλήσεις)

Διαχείριση μητρώου άρθρου 11 Ν. 3471/2006
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (τηλέφωνο)

Διαχείριση αιτημάτων εκπροσώπησης (έναρξης και διακοπή παροχής, αλλαγές στοιχείων σύνδεσης)
Βασικά δεδομένα Φυσικού προσώπου (ονομ/μο, κινητό τηλ.,διεύθ., e-mail κ.λπ)
Μοναδικά αναγνωριστικά (ΑΦΜ, ΑΔΤ, ΔΟΥ κ.λπ.)
Δεδομένα Μέτρησης (αριθμός παροχής)
Οικονομικά Δεδομένα (Ε1 και Ε9, μισθωτήριο) 
Λογαριασμοί προηγούμενων παρόχων όπου ενδεχομένως αναφέρεται ότι ο πελάτης είναι δικαιούχος κοινωνικού τιμολογίου

Αναφορικά με τα δεδομένα ειδικών κατηγοριών που τυγχάνουν επεξεργασίας, στο πλαίσιο εκπλήρωσης των παρακάτω σκοπών επεξεργασίας, συλλέγουμε τα ακόλουθα προσωπικά δεδομένα:

Διαχείριση νομικών ζητημάτων της Εταιρείας  (Ενδεικτικά αναφέρονται: Επίλυση Δικαστικών Θεμάτων, Αντιμετώπιση παραπόνων πελατών ενώπιον Αρχών και Νομικός έλεγχος συμβάσεων):
Δεδομένα υγείας

Διαχείριση πωλήσεων μέσω των  Employees' offers (για εργαζομένους μεγάλων πελατών)
Δεδομένα ειδικών κατηγοριών που ενδέχεται να περιέχει η δικαστική συμπαράσταση, σε περίπτωση δικαστικής διαδικασίας.

Διαχείριση πωλήσεων που πραγματοποιούνται από τους εξωτερικούς πωλητές (agents)
Δεδομένα ειδικών κατηγοριών που ενδέχεται να περιέχει η δικαστική συμπαράσταση, σε περίπτωση δικαστικής διαδικασίας.

Διαχείριση πωλήσεων μέσω Call Centers
Δεδομένα ειδικών κατηγοριών που ενδέχεται να περιέχει η δικαστική συμπαράσταση, σε περίπτωση δικαστικής διαδικασίας.

Διαχείριση πωλήσεων μέσω καταστημάτων (RETAIL)
Δεδομένα ειδικών κατηγοριών που ενδέχεται να περιέχει η δικαστική συμπαράσταση, σε περίπτωση δικαστικής διαδικασίας.

Κατάρτιση αναφορών για τη φερεγγυότητα υποψήφιων πελατών για τον καθορισμό του ύψους εγγύησης
Δεδομένα υγείας (π.χ. δεδομένα που συνδέονται με μηχανική υποστήριξη, αναπηρία, κ.λπ.), στην περίπτωση που τυγχάνει επεξεργασία δεδομένων ευάλωτων πελατών.

Διαχείριση οφειλών και υλοποίηση παύσης εκπροσώπησης
Δεδομένα υγείας (π.χ. οικογενειακή κατάσταση, αναπηρία, κ.λπ.) στην περίπτωση που τυγχάνει επεξεργασία δεδομένων στην περίπτωση που τυγχάνει επεξεργασία δεδομένων του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου και των Ευάλωτων πελατών.

Διαχείριση αιτημάτων, ερωτημάτων και παραπόνων
Δεδομένα ειδικών κατηγοριών που ενδέχεται να περιέχει η δικαστική συμπαράσταση, σε περίπτωση δικαστικής διαδικασίας.

III. Πώς συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Συγκεντρώνουμε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας με ποικίλους τρόπους, όπως:

•    Όταν συμπληρώνετε την αίτησή μας για σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας ή  / και φυσικού αερίου
•    Όταν επικοινωνείτε με κάποιο συνεργάτη μας – call center,
Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο επισκεφθείτε είτε κάποιο από τα εργοστάσιά μας είτε το κατάστημά μας στην Κηφισιά, μέσω συστήματος βιντεοεπιτήρησης 
Κατόπιν συνεργασίας με τρίτους, όπως εταιρίες κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, προκειμένου να διαχειριστούμε το μητρώο τηλεφωνικών αριθμών του άρθρου 11 του ΓΚΠΔ. 
Όταν επικοινωνείτε μαζί μας μέσω κάποιου επίσημου εταιρικού προφίλ μας στα κοινωνικά δίκτυα (social media) για να μας απευθύνετε μια ερώτηση, ένα παράπονο ή οποιοδήποτε άλλο αίτημα
Όταν συμμετέχετε, κατόπιν ρητής συγκατάθεσής σας, σε κάποια έρευνα ικανοποίησης πελατών που διεξάγουμε
Όταν λαμβάνετε μέρος, κατόπιν ρητής συγκατάθεσής σας, σε κάποια προωθητική ενέργεια μέσω διαγωνισμού που διεξάγουμε
Όταν επικοινωνείτε μαζί μας για να δημιουργήσετε ή να διαχειριστείτε τον οικιακό ή επαγγελματικό σας λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας ή/και φυσικού αερίου
Κατόπιν συνεργασίας με τρίτους, όπως με την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε., προκειμένου να ελέγξουμε την πιστοληπτική σας ικανότητα.
Όταν δημιουργείτε λογαριασμό στην πλατφόρμα myElpedison.
Κατόπιν συνεργασίας με τις Δημόσιες Αρχές προκειμένου να διαχειριστούμε νομικά ζητήματα της Εταιρείας (Ενδεικτικά αναφέρονται: Επίλυση Δικαστικών Θεμάτων, Αντιμετώπιση παραπόνων πελατών ενώπιον Αρχών και Νομικός έλεγχος συμβάσεων)
Κατόπιν συνεργασίας με τρίτους, όπως ο ΔΕΔΔΗΕ, ο ΑΔΜΗΕ κ.α., προκειμένου να τιμολογήσουμε δεδομένα μετρήσεων αλλά και να επιλύσουμε σχετικά με την τιμολόγηση θέματα.

IV. Για ποιους σκοπούς συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Στο πλαίσιο της σύναψης και λειτουργίας της σύμβασής σας με την εταιρεία μας ή στο πλαίσιο εννόμων συμφερόντων που επιδιώκουμε, συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, καθώς και τα στοιχεία που αφορούν την κατανάλωσή σας σε ηλεκτρική ενέργεια ή/και, φυσικό αέριο, ή/και άλλο προϊόν που έχετε επιλέξει, για να μπορούμε να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες που ζητήσατε, να εκδίδουμε τον λογαριασμό σας και να σας ενημερώνουμε για την κατανάλωσή σας, καθώς και για να διαχειριστούμε, να παρέχουμε, να προσαρμόζουμε και να βελτιώνουμε την υποστήριξη των πελατών μας, τις υπηρεσίες και τις επιχειρηματικές μας δραστηριότητες.

Γενικότερο πλαίσιο επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα: 
Για να εκδίδουμε και να σας αποστέλλουμε τους λογαριασμούς για την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας ή/και φυσικού αερίου ή/και κάθε άλλου προϊόντος ή/και υπηρεσίας που έχετε επιλέξει.
Για να σας παρέχουμε τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες μας που επιθυμείτε με βάση τα ειδικώς οριζόμενα στη μεταξύ μας σύμβαση.
Για να σας ειδοποιούμε για σημαντικές αλλαγές ή εξελίξεις σε ό,τι αφορά τις ήδη παρεχόμενες σε εσάς υπηρεσίες μας.
Για επικοινωνία μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φαξ, τηλεφώνου ή άλλων μέσων, για οποιοδήποτε θέμα προκύψει στα πλαίσια εκτέλεσης της μεταξύ μας σύμβασης, όπως ενδεικτικά για απαντήσεις σε ερωτήσεις ή παράπονά σας επί των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών μας.
Για να διεξάγουμε ελέγχους στο σύστημα ΤΣΕΚ της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε. και να αξιολογούμε ή και επαναξιολογούμε τον αναλαμβανόμενο συναλλακτικό κίνδυνο στο πλαίσιο της παρούσας σύμβασης.
Για την ανάθεση της αναζήτησης τυχόν ληξιπρόθεσμων οφειλών σας σε περίπτωση ανώμαλης εξέλιξης της συμβατικής μας σχέσης σε εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών.
Για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας ενώπιον παντός Δικαστηρίου και πάσης Αρχής, καθώς και για σκοπούς εκτέλεσης και συμμόρφωσής μας με δικαστικές αποφάσεις ή διατάξεις του Νόμου, Οδηγιών, Κανονισμών, εγκυκλίων.
Για την ασφάλιση προστασίας λογαριασμού, στην περίπτωση που αυτό παρέχεται από το σχετικό προϊόν που έχετε επιλέξει.
Για να σας προωθούμε προϊόντα και υπηρεσίες μας μέσω SMS, τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, φαξ, αλληλογραφίας, κοινωνικών μέσων δικτύωσης ή/και οποιωνδήποτε άλλων κατάλληλων διαύλων επικοινωνίας
Για την κατάρτιση του ενεργειακού προφίλ σας προκειμένου να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες σας και να σας παρέχουμε τα κατάλληλα προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Βασικές πληροφορίες αναφορικά με την κατάρτιση του ενεργειακού προφίλ θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας (https://www.elpedison.gr/gr/exupiretisi-pelaton/faq/).
Κατά την προ-συμβατική σας εξυπηρέτηση συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας κατόπιν δικής σας αίτησης. Σε περίπτωση που επικοινωνείτε μαζί μας με σκοπό τον διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών σας επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα κατ’ αίτησή σας.
Για τη διεξαγωγή έρευνας ή/και ανάλυσης για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών, των προτιμήσεων, των συμφερόντων, των εμπειριών ή/και των συνηθειών σας ως καταναλωτή.
Για τη λειτουργία και διαχείριση οποιωνδήποτε προγραμμάτων πιστότητας ή/και επιβράβευσης, ή/και κατά περίπτωση διαγωνισμών.
Για τη διαχείριση της πλατφόρμας MyElpedison και τη δημιουργία λογαριασμού, με στόχο την καλύτερη παρακολούθηση των στοιχείων σας καθώς την ευκολότερη πληρωμή του λογαριασμού μέσω αυτής.
Για την αποστολή newsletter, εφόσον το επιθυμείτε, καθώς και την χρήση της υπηρεσίας Video Call, μέσω του ιστοτόπου της ELPEDISON.
 
Ειδικότερα, κάτωθι αποτυπώνονται αναλυτικά οι νόμιμες βάσεις στις οποίες θεμελιώνεται η επεξεργασία των δεδομένων σας ανά ειδικότερο σκοπό επεξεργασίας:

Εκτέλεση Σύμβασης (άρθρο 6.1 β του Κανονισμού GDPR)

Διαχείριση επιστροφών σε πελάτες
Διαχείριση εξοφλήσεων  με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής κάρτας
Παραγωγή λιστών για retention
Παροχή προγράμματος Elpedison Protect
Διαχείριση αποδοχής συμμετοχής σε προωθητικές ενέργειες
Διαχείριση αιτήσεων με Online αίτηση στο website ("e-contract")
Διαχείριση υπηρεσίας Click to call (μέσω του website)
Διαχείριση υπηρεσίας "Live Chat" (μέσω του website)
Διενέργεια προωθητικών ενεργειών Below the line
Διαχείριση πωλήσεων μέσω των  employees' offers (για εργαζομένους μεγάλων πελατών)
Πραγματοποίηση προωθητικών ενεργειών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων μέσω dialer όταν η κλήση πραγματοποιείται κατόπιν αιτήματος του υποκειμένου για υποβολή προσφοράς μπορεί να θεωρηθεί ως προσυμβατική διαπραγμάτευση και επομένως νομική βάση για την εν λόγω επεξεργασία αποτελεί το ότι η επεξεργασία είναι απαραίτητη προκειμένου να ληφθούν μέτρα κατ' αίτηση του υποκειμένου των δεδομένων (υφιστάμενου πελάτη) πριν από τη σύναψη σύμβασης.
Διαχείριση πωλήσεων που πραγματοποιούνται από τους εξωτερικούς πωλητές (agents)
Διαχείριση πωλήσεων μέσω Call Centers
Διαχείριση πωλήσεων μέσω καταστημάτων (RETAIL)
Δημιουργία λιστών για την υλοποίηση προωθητικών ενεργειών
Διαχείριση πληρωμών μέσω χρέωσης λογαριασμού και με μετρητά σε καταστήματα Τραπεζών
Διαχείριση πληρωμών μέσω POS στα καταστήματα και με μετρητά ή APS στο κατάστημα Κηφισιάς
Διαχείριση πληρωμών μέσω της εφαρμογής MyElpedison και pay on-line
Διαχείριση αιτημάτων πληρωμών με πάγια εντολή μέσω πιστωτικής κάρτας
Διαχείριση αιτημάτων πληρωμών με πάγια εντολή μέσω τραπεζικού λογαριασμού
Πώληση και Υλοποίηση υπηρεσίας drive green home
Πώληση και Υλοποίηση υπηρεσίας Net metering
Υλοποίηση έργου Υπηρεσιών Energy Efficiency (συμπεριλαμβανομένων πωλήσεων, εξειδικευμένων tech designs, εξειδικευμένων συμβάσεων με πελάτες)
Διαχείριση υπηρεσίας "Video Call" (μέσω του website)
Διαχείριση υπηρεσίας Chat
Παροχή προγράμματος ElectricityHome Fixed

Έννομο συμφέρον της Εταιρείας (άρθρο 6.1 στ του Κανονισμού GDPR)

Κατάρτιση αναφορών για τη φερεγγυότητα υποψήφιων πελατών για τον καθορισμό του ύψους εγγύησης
Διαχείριση νομικών ζητημάτων της Εταιρείας. Ενδεικτικά αναφέρονται: επίλυση δικαστικών θεμάτων, αντιμετώπιση παραπόνων πελατών ενώπιον Αρχών και νομικός έλεγχος συμβάσεων
Κατάρτιση εσωτερικών και εξωτερικών αναφορών – Marketing
Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης / Social Media
Κατάρτιση αναφορών - Customer Operations ("COPS")
Πραγματοποίηση προωθητικών ενεργειών μέσω τηλεφωνικών κλήσεων μέσω dialer όταν η κλήση πραγματοποιείται χωρίς αίτημα του υποκειμένου δεδομένων για τη διερεύνηση ενδιαφέροντος για τη σύναψη νέας σύμβασης ή/και αγοράς νέων προϊόντων και υπηρεσιών και προώθησης των προϊόντων της Εταιρείας
Διατήρηση λίστας Do not Call list
Διαχείριση συστήματος βιντεοεπιτήρησης στα εργοστάσια και στο κατάστημα της Εταιρείας
Διατήρηση του αρχείου επισκεπτών στα εργοστάσια
Ανάθεση υπηρεσιών σε εταιρεία ενημέρωσης οφειλετών στο πλαίσιο διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών/ Επικοινωνία της Εταιρείας με τους Πελάτες για την ενημέρωσή τους αναφορικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους και το ενδεχόμενο απενεργοποίησης της παροχής (μέσω sms).
Επικοινωνία Πελάτη με την Εταιρεία για τον διακανονισμό της ληξιπρόθεσμης οφειλής του
Ανάθεση υπηρεσιών σε  εξωτερικούς δικηγόρους για διαχείριση ανεξόφλητων οφειλών 
Διαχείριση οφειλών και υλοποίηση παύσης εκπροσώπησης

Συγκατάθεση (άρθρο 6.1α του Κανονισμού GDPR)

Διαχείριση Πλατφόρμας MyElpedison (Δημιουργία Λογαριασμού)
Διενέργεια εξατομικευμένων Προωθητικών Ενεργειών μέσω της MyElpedison
Διενέργεια ερευνών ικανοποίησης
Διαχείριση υπηρεσίας newsletter (μέσω του website)
Διενέργεια προωθητικών ενεργειών μέσω διαγωνισμών (digital)
Διαχείριση υπηρεσίας "Video Call" (μέσω του website)

Έννομη υποχρέωση της Εταιρείας (άρθρο 6.1γ του Κανονισμού GDPR)

Διαβίβαση λίστας 'MYDATA' (Συγκεντρωτικές πελατών)/ΓΓΠΣ
Διαχείριση αιτημάτων, ερωτημάτων και παραπόνων
Διαχείριση μητρώου άρθρου 11 Ν. 3471/2006
Διαχείριση αιτημάτων εκπροσώπησης (έναρξης και διακοπή παροχής, αλλαγές στοιχείων σύνδεσης)

Τέλος, αναφορικά στα δεδομένα ειδικών κατηγοριών που τυγχάνουν επεξεργασίας οι νόμιμες βάσεις στις οποίες θεμελιώνεται η επεξεργασία των δεδομένων σας ανά σκοπό επεξεργασίας είναι οι κάτωθι:
Διαχείριση νομικών ζητημάτων της Εταιρείας  (Ενδεικτικά αναφέρονται: Επίλυση Δικαστικών Θεμάτων, Αντιμετώπιση παραπόνων πελατών ενώπιον Αρχών και Νομικός έλεγχος συμβάσεων):
Η επεξεργασία είναι απαραίτητη για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων ή όταν τα δικαστήρια ενεργούν υπό τη δικαιοδοτική τους ιδιότητα (άρθρο 9.2 στ του Κανονισμού GDPR)
Διαχείριση πωλήσεων μέσω των  employees' offers (για εργαζομένους μεγάλων πελατών)
Ρητή συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων (άρθρο 9.2 α του Κανονισμού GDPR) Ή η επεξεργασία αφορά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα οποία έχουν προδήλως δημοσιοποιηθεί από το υποκείμενο των δεδομένων (άρθρο 9.2 ε του Κανονισμού GDPR)

Διαχείριση πωλήσεων που πραγματοποιούνται από τους εξωτερικούς πωλητές (agents)
Ρητή συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων (άρθρο 9.2 α του Κανονισμού GDPR) Ή η επεξεργασία αφορά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα οποία έχουν προδήλως δημοσιοποιηθεί από το υποκείμενο των δεδομένων (άρθρο 9.2 ε του Κανονισμού GDPR)

Διαχείριση πωλήσεων μέσω Call Centers
Ρητή συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων (άρθρο 9.2 α του Κανονισμού GDPR) Ή η επεξεργασία αφορά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα οποία έχουν προδήλως δημοσιοποιηθεί από το υποκείμενο των δεδομένων (άρθρο 9.2 ε του Κανονισμού GDPR)

Διαχείριση πωλήσεων μέσω καταστημάτων (RETAIL)
Ρητή συγκατάθεση του υποκειμένου των δεδομένων (άρθρο 9.2 α του Κανονισμού GDPR) Ή η επεξεργασία αφορά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα οποία έχουν προδήλως δημοσιοποιηθεί από το υποκείμενο των δεδομένων (άρθρο 9.2 ε του Κανονισμού GDPR)
                             
Κατάρτιση αναφορών για τη φερεγγυότητα υποψήφιων πελατών για τον καθορισμό του ύψους εγγύησης
Η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκτέλεση των υποχρεώσεων και την άσκηση συγκεκριμένων δικαιωμάτων του υπευθύνου επεξεργασίας ή του υποκειμένου των δεδομένων στον τομέα του εργατικού δικαίου και του δικαίου κοινωνικής ασφάλισης και κοινωνικής προστασίας, εφόσον επιτρέπεται από το δίκαιο της Ένωσης ή κράτους μέλους ή από συλλογική συμφωνία σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο παρέχοντας κατάλληλες εγγυήσεις για τα θεμελιώδη δικαιώματα και τα συμφέροντα του υποκειμένου των δεδομένων (άρθρο 9.2 β' του Κανονισμού GDPR).

Διαχείριση οφειλών και υλοποίηση παύσης εκπροσώπησης
Άρθρο 9.2.β: "η επεξεργασία είναι απαραίτητη για την εκτέλεση των υποχρεώσεων και την άσκηση συγκεκριμένων δικαιωμάτων του υπευθύνου επεξεργασίας ή του υποκειμένου των δεδομένων στον τομέα του εργατικού δικαίου και του δικαίου κοινωνικής ασφάλισης και κοινωνικής προστασίας, εφόσον επιτρέπεται από το δίκαιο της Ένωσης ή κράτους μέλους ή από συλλογική συμφωνία σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο παρέχοντας κατάλληλες εγγυήσεις για τα θεμελιώδη δικαιώματα και τα συμφέροντα του υποκειμένου των δεδομένων"

Διαχείριση αιτημάτων, ερωτημάτων και παραπόνων
Η επεξεργασία αφορά δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα οποία έχουν προδήλως δημοσιοποιηθεί από το υποκείμενο των δεδομένων (άρθρο 9.2 ε του Κανονισμού GDPR)

V. Σε ποιους γνωστοποιούμε ή/και διαβιβάζουμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Για να διευκολύνουμε την επίτευξη των σκοπών μας, οι οποίοι αναφέρονται στο σημείο «IV. Για ποιους σκοπούς συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα» ενδέχεται να διαβιβάσουμε, αποκαλύψουμε, παραχωρήσουμε πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα σας ή να τα μοιραστούμε με τρίτους. Σε αυτή την περίπτωση, τρίτοι μπορεί να είναι:
Οποιοσδήποτε τρίτος που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης, εμπορίας και έρευνας, διανομής, επεξεργασίας δεδομένων, τηλεπωλήσεων, τηλεπικοινωνιών, (ηλεκτρονικών) πληρωμών, υπηρεσίες αποθήκευσης καρτών και tokenization ή άλλων υπηρεσιών ή υποστηρίζει τη λειτουργία των δραστηριοτήτων της επιχείρησής μας
Οποιοσδήποτε τρίτος που παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών ή ικανοποίησης αιτημάτων πελατών
Άλλοι συνεργάτες που παρέχουν στην εταιρεία μας χώρους αποθήκευσης δεδομένων (data center) ή διακομιστές (servers) ή προϊόντα λογισμικού (software). 
Εταιρείες προώθησης προϊόντων και λοιποί εμπορικοί συνεργάτες.
Εταιρείες ερευνών αγοράς, διαφημιστικές και τρίτες εταιρίες διενέργειας διαγωνισμών
Χρηματοπιστωτικά ιδρύματα
Δικηγόροι, δικηγορικές εταιρείες και νομίμως λειτουργούσες εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών, σύμφωνα με όσα ειδικότερα ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία
Ασφαλιστικές εταιρείες
Η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ Α.Ε.
Δημόσιες υπηρεσίες, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, δικαστικές αρχές, ρυθμιστικά όργανα και οργανισμοί, ανεξαρτήτως δικαιοδοσίας ή βαθμού, εφόσον τούτο απαιτείται από το Νόμο, Δικαστική Απόφαση, Κανονισμό, Οδηγία, εντολή, γνωμάτευση, εγκύκλιο κλπ
Ελεγκτές, λογιστές, συμβολαιογράφοι, δικηγόροι, δικαστικοί επιμελητές ή άλλοι οικονομικοί ή επαγγελματικοί σύμβουλοι
Τρίτοι προμηθευτές στο πλαίσιο των ισχυουσών διατάξεων αναφορικά με την προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας ή/και φυσικού αερίου
Εταιρίες παροχής υπηρεσιών βιντεοεπιτήρησης στα πλαίσια της προστασίας της ασφάλειας προσώπων και αγαθών στο κατάστημα της Κηφισιάς και στα εργοστάσιά μας
Οι ειδικοί ή καθολικοί διάδοχοί μας, σε περίπτωση πώλησης, διάθεσης, συγχώνευσης, εκκαθάρισης της επιχείρησής μας
 
VI. Πώς διασφαλίζουμε την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων;

Η εταιρεία μας, προκειμένου να διασφαλίσει την ορθή χρήση και την ακεραιότητα των προσωπικών δεδομένων που συλλέγει, καθώς και να αποτρέψει μη εξουσιοδοτημένη ή τυχαία πρόσβαση, επεξεργασία, διαγραφή, αλλοίωση ή άλλη χρήση αυτών, εφαρμόζει διάφορες εσωτερικές πολιτικές και διαδικασίες, ενώ λαμβάνει όλα τα κατάλληλα οργανωτικά, τεχνικά, φυσικά, ηλεκτρονικά και διαδικαστικά μέτρα ασφαλείας, καθώς και τεχνολογικά πρότυπα, σύμφωνα με τους ισχύοντες Νόμους και Κανονισμούς.

 
VII. Για πόσο χρονικό διάστημα διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα;

Διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο διάστημα συνεχίζονται οι σκοποί για τους οποίους συλλέχθηκαν και σε κάθε περίπτωση για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από την λύση ή λήξη της σύμβασης, εξαιρουμένης της περιπτώσεως εκκρεμοδικίας ή διοικητικής διαδικασίας, οπότε και παρατείνεται η διατήρηση έως την έκδοση αμετακλήτου αποφάσεως ή την ολοκλήρωση διαδικασίας ενώπιον της κατά περίπτωση Διοικητικής Αρχής. Στη συνέχεια, καταστρέφονται από τα αρχεία και το σύστημά μας, σε συμμόρφωση με την πολιτική της επιχείρησής μας και υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση των σκοπών, που σας έχουμε περιγράψει ανωτέρω, ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών ή λογιστικών απαιτήσεών μας ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων μας ενώπιον παντός αρμόδιου Δικαστηρίου ή πάσης άλλης Αρχής.

Διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε περίπτωση που δεν συνάψετε σύμβαση μαζί μας για χρονικό διάστημα τριάντα (30) ημερών.
 
VIII. Ποια είναι τα δικαιώματά σας (δικαιώματα υποκειμένου των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα);

Ως πελάτες και ως φυσικά πρόσωπα των οποίων τα δεδομένα τυγχάνουν επεξεργασίας από εμάς, σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ, έχετε τα ακόλουθα δικαιώματα, τα οποία δύνανται να ασκηθούν κατά περίπτωση και υπό τις επιφυλάξεις της εν γένει κείμενης εθνικής νομοθεσίας:  
Δικαίωμα πρόσβασης στα προσωπικά σας δεδομένα 
Δικαίωμα διόρθωσης ή/και συμπλήρωσης των δεδομένων σας 
Δικαίωμα διαγραφής/ δικαίωμα στη λήθη 
Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας 
Δικαίωμα εναντίωσης στην επεξεργασία των δεδομένων σας 
Δικαίωμα φορητότητας των δεδομένων σας. 
Δικαίωμα Ανάκλησης της συγκατάθεσής σας για τους επιμέρους σκοπούς επεξεργασίας όπου ζητείται συγκατάθεση (δείτε αναλυτικά ανωτέρω). 

Ως προς την άσκηση των δικαιωμάτων σας:

Εάν επιθυμείτε να λάβετε περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ή να ασκήσετε οποιοδήποτε εκ των ανωτέρω δικαιωμάτων σας, μπορείτε να απευθύνεται στην Εταιρία μέσω φυσικής αλληλογραφίας προς:  ELPEDISON AE, υπόψη Υπεύθυνου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (DPO), Φραγκοκκλησιάς 6, 15125 Μαρούσι, ή/και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου dpo@elpedison.gr.

Η απάντησή μας στο αίτημά σας θα λάβει χώρα εντός (1) ενός μηνός από τη λήψη του και δε συνεπάγεται κανένα κόστος για εσάς. Η ανωτέρω προθεσμία μπορεί να παραταθεί για χρονικό διάστημα δύο (2) επιπλέον μηνών, λόγω της πολυπλοκότητας ή του αριθμού των αιτημάτων, περίπτωση κατά την οποία θα ενημερωθείτε για την παράταση και τους λόγους αυτής το ταχύτερο δυνατό και το αργότερο εντός μήνα από την παραλαβή του αιτήματος. 

Στην περίπτωση που θεωρείτε πως: α) δεν ικανοποιήθηκε επαρκώς και νομίμως κάποιο αίτημά σας ή β) το δικαίωμα στην προστασία των προσωπικών σας δεδομένων προσβάλλεται από κάποια επεξεργασία που πραγματοποιούμε, έχετε δικαίωμα να υποβάλλετε καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική δ/νση Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, https://www.dpa.gr/, τηλ. 210 6475600, e-mail: contact@dpa.gr).  


IX. Πώς να επικοινωνήσετε μαζί μας;

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις σχετικά με την πολιτική, που ακολουθεί η εταιρεία μας για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων, επικοινωνήστε μαζί μας είτε ταχυδρομικώς στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας: ELPEDISON AE, υπόψη Υπεύθυνου Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (DPO), Φραγκοκκλησιάς 6, 15125 Μαρούσι, τηλ. 2103441000, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση dpo@elpedison.gr  και θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.


Ημερομηνία Έκδοσης: 19/04/2024